środa, 16 listopada 2011

Gossip Girl. Słowa nieposkładane, słowa urwane - w połowie

'I'm not gonna drop everything becouse you tell me to, Ivy. You walked down on me.'

'I can't focus on Luis with Chuck Chucking in my head!'

'- So I'm getting. You kissed Blair, so she thinks you hasn't change?
- The only way for Blair to move on is when she thinks I can't. I had to kiss her to set her free.
- That may be the selflest thing you've ever done.
- I've never been more good.'

Znalazłam dzisiaj
Pod biurkiem leżącą
Historię
Miłości
Lęku, zapomnianą.
Płaczu i krwi
jeszcze do wylania
za życie.
Innych.

Znalazłam dzisiaj
Pod krzesłem leżący
Dokument
Stronniczy
Oceniający, nie tak ważny
Jak byśmy chcieli
Nie tak dobry, jak
Byśmy życzyli
Sobie.

Znalazłam dzisiaj
Tuż obok poprzednich
Kolejny skrawek
Krzyku
Śmiechu, porzucony.
Połączenia zalane
Zimną już wtedy
Herbatą
Nie
Słodką.

***

Odeszły w kąt, zakątek mojej głowy
te, których się bałam niedawno.
Już nie słucham ich głosu.
Ich krzyk
Ich płacz
Dotyka tylko mojej podświadomości

Na wierzch wypłynęły szczęścia
Nieszczęścia
Niewiadome.
Fakty mają znaczenie
Niektóre mniejsze, niektóre
Inne lub żadne.

Trampki białe
Trampki czerwone. Malujmy
Kolory nasze zmienne ale i
Piękne
I

Bez zakończenia
Bez snu, ale
Z wolnością, nienapisaną
Do końca.

Kwiaty kolorowe, kwiaty
Czarne
Kwiaty ususzone.
Kwiaty nieżywe nigdy, kwiaty
Żywe
Kiedyś.

Na półce piasek
Tak niespokojny
Przelewa z naczynia wiązanki
Słów na wiatr
Na porywisty
I odsyła groźby ze uśmiechem
Nieprawdziwie bolesnym
Nieprawdziwie
Szczerym.